Categories: مقالات

مقایسه وام های آنلاین + معرفی بهترین وام های آنلاین در سال 1403

 وام آنلاین در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی یکی از خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها و شرکت‌ها است. همراه با بالا رفتن هزینه‌های زندگی و تورم در جامعه نیاز به دریافت وام روز به روز افزایش پیدا می‌کند، در مقایسه وام‌های آنلاین می‌توان گفت بهترین آن‌ها گزینه‌ای است که بتوان با ارائه مدارک لازم در کمترین زمان و پس از طی کردن پروسه کمتر، وام را دریافت کرد. در این مقاله سعی شده تا با مقایسه وام‌ های آنلاین بتوانید بهترین و سریع‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

بهترین وام‌های آنلاین در سال 1403 کدامند؟

 بازار وام‌ های آنلاین موجب شده تا افراد به راحتی و با سرعت بیشتر به تسهیلات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. شرکت‌های ارائه دهنده وام‌های آنلاین از طریق دریافت چک ضمانت یا سفته این امکان را برای افراد ایجاد می‌کنند تا بتوانند به آسانی با اثبات توانایی خود در بازپرداخت مبلغ وام، آن را دریافت کنند. در این بین پلتفرم‌های متعددی وجود دارد که با ارائه وام‌ها آنلاین به افراد حقیقی و حقوقی باعث می‌شوند اشخاص در هنگام انتخاب دچار سردرگمی شوند. برای آنکه بتوانید بهترین پلتفرم وام آنلاین را شناسایی کرده و یکی از آن‌ها را با مقایسه وام‌های آنلاین با یکدیگر انتخاب کنید، لازم است با هر یک و خصوصیات آن‌ها آشنایی داشته باشید.

 از جمله پلتفرم‌های ارائه دهنده تسهیلات آنلاین عبارتند از:

کامک وام

 کامک وام به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های وام دهنده، با ایجاد همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های معتبر و دارنده مجوزهای قانونی در حوزه فروش اقساطی خودرو، توانسته است مسیری هموار برای هموطنانی که به دنبال دریافت وام هستند، فراهم آورد.

 علاوه بر این، کامک وام به عنوان نماینده رسمی همراه اول با کد ۲۱۰۱۸۱۱۰۲۰، خدمات ویژه‌ای در زمینه وام سیم‌کارت و فروش سیم‌کارت به شرایط ویژه ارائه می‌دهد.

 این مجموعه با تکیه بر بیست سال تجربه مدیران و اعضای حرفه‌ای خود، توانسته است خدمات مشاوره و اعطای وام‌های فوری را با بهترین شرایط و با نرخ سود بسیار پایین یا معادل بانکی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ارائه دهد.

 روند دریافت وام با کامک وام:

  1. مرحله اول: تنها با یک تماس، ارتباط خود را با ما آغاز کنید.
  2. مرحله دوم: ما زمان جلسه حضوری را برای شما تنظیم می‌کنیم.
  3. مرحله سوم: به دفتر ما مراجعه کرده و قرارداد خود را نهایی کنید.
  4. مرحله چهارم: تنها یک ساعت پس از امضای قرارداد، وام مورد نظر به حساب شما واریز می‌شود.

پیشنهاد می کنیم جهت دریافت وام بانک سپه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

دیجی پی

 دیجی کالا با خدمات‌رسانی ویژه و آسان‌سازی خرید آنلاین برای افراد جامعه یکی از شرکت‌های فروش در بستر اینترنت شناخته می‌شود. این شرکت در ابتدا با شرکت فروش آنلاین محصولات خود در بین افراد جایگاه خاصی برای خود ایجاد کرد و با گذشت زمان موفق به طراحی و ساخت پلتفرم دیجی پی شده است. این پلتفرم در راستای ارائه خدمات مالی و تسهیلات به افراد با ارائه چک ضمانت یا سفته به کاربران فعالیت می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های دیجی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • امکان پرداخت آنلاین در فروشگاه‌ها
  • قابلیت پرداخت قبوض
  • انتقال وجه
  • ارائه وام آنلاین

 این پلتفرم وام آنلاین، تسهیلاتی با قیمت‌های ۷۵۰ هزار تومانی تا ۳۰ میلیون تومان را به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از بارزترین خصوصیات دریافت وام از دیجی پی، عدم دریافت سود سالانه برای وام‌های تا سقف ۷ میلیون تومان است. در صورتی که فرد مبلغ بیشتری برای وام درخواست داشته باشد، سود ۲۳ درصدی به آن تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین تعداد قسط‌های آن نیز متناسب با مبلغ وام متغیر خواهد شد.

 در صورت دریافت وام با دیجی پی می‌توانید مبلغ کلی را در یک قسط برای مبالغ کمتر و در ۳ الی ۱۲ قسط برای مبالغ بالاتر پرداخت کنید. شرکت‌های طرف قرارداد با دیجی پی جهت ارائه وام عبارتند از:

  • دیجی کالا
  • سفر مارکت
  • دوو
  • اسنوا
  • ایکس ویژن
  • کارناوال
  • و…

 دیجی پی در دسته بهترین وام آنلاین شرایطی را فراهم کرده تا افراد بتوانند با ارائه چک صیادی معتبر، سفته یا تتر تسهیلات خود را دریافت کنند. علاوه بر داشتن سن ۱۸ تا ۷۰ سال، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان و ایجاد حساب بانک ملت از دیگر شرایط مورد نیاز برای دریافت وام آنلاین دیجی پی به حساب می‌آیند.

پیشنهاد می کنیم جهت دریافت وام فرزند آوری به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

قسطا

 یکی دیگر از بهترین پلتفرم وام آنلاین، قسطا است که با خدمات خود توانسته طرف‌داران زیادی را به سمت خود جذب کند. شعار اصلی و شناخته شده قسطا ” الان بخر، بعداً بپرداز” است. هدف این پلتفرم آسان‌سازی مراحل خرید محصولات برای کاربران است. این پلتفرم زیر نظر بانک آینده فعالیت دارد و به صورت کارت اعتباری در اختیار افراد قرار داده می‌شود.

 شخص با در دست داشتن کارت اعتباری قسطا می‌تواند به فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی مراجعه کرده و کالا یا دارایی مورد نظر خود را خریداری کرده و هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کند. مبلغ تسهیلات ارائه شده در قسطا ۳ تا ۲۰ میلیون تومان است که می‌توانید به صورت ۱۲ ماهه بازپرداخت کنید. دریافت وام قسطا نیازی به ضامن نداشته و تنها با ارائه چک صیادی معتبر یا سفته که از خصوصیات مطرح آن به شمار می‌رود و هم چنین واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت، انجام می‌شود.

 بررسی مدارک و شرایط متقاضی در کمترین زمان ممکن و سریع از دیگر ویژگی‌های بهترین وام آنلاین یعنی قسطا است.

اسنپ پی

 یکی دیگر از بهترین پلتفرم وام آنلاین که به تازگی مطرح شده و در بین افراد متقاضی تسهیلات شناخته می‌شود، اسنپ پی است که از جانب شرکت تاکسیرانی آنلاین معروف اسنپ ارائه می‌شود. این پلتفرم با قابلیت خرید در لحظه و پرداخت به صورت اقساطی توانسته در مدت زمان کوتاهی در بین بهترین وام‌های آنلاین قرار گیرد. شما می‌توانید با اسنپ پی الان بخرید و آخر ماه تمام مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید.

 وام یک ماهه اسنپ پی بدون نیاز به ارائه ضامن و هیچگونه ضمانتی تنها با ثبت نام در پلتفرم وام آنلاین و فعال‌سازی سرویس اعتباری در صورت واجد شرایط بودن برای شما فعال خواهد شد. سپس با مراجعه به سوپراپ اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های تحت حمایت اسنپ پی، کالا یا محصول مورد نظر را خریداری کرده و در پایان ماه به صورت یکجا یا اقساط پرداخت کنید.

پیشنهاد می کنیم جهت دریافت وام طلا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

بانک شهر

 بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی شناخته می‌شود که با طراحی و ساخت اپلیکیشن برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانند تسهیلاتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان را دریافت کنند. برای این کار کافی است یک حساب در بانک شهر افتتاح کنید و در نهایت بر اساس گردش مالی و حساب خود، وام مورد نظر به حسابتان واریز شود.

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پلتفرم بانک شهر که باعث شده در رده بهترین وام آنلاین قرار گیرد، دریافت وام از طریق اپلیکیشن شهر پلاس و بدون مراجعه حضوری است. مدت زمان حداکثر ۳۶ ماه در بازپرداخت وام یکی دیگر از خصوصیات بارز این وام به حساب می‌آید. به منظور دریافت وام بانک شهر لازم است گردش حساب و رتبه اعتباری داشته باشید و علاوه بر آن هیچ چک برگشتی یا حساب معوقه‌ای موجود نباشد. حداکثر مبلغ وام ۵۰ میلیون با بازپرداخت ۳۶ ماهه با سود ۲۳ درصد است.

ایزی پی

 سرویس ایزی پی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۹ با ارائه کارت‌ها و بلیط‌های الکترونیکی مترو شروع کرد و در نهایت امروزه موفق شده تا سرویس خرید اعتباری را تأسیس کند. با ایزی پی به عنوان یکی از بهترین پلتفرم وام آنلاین می‌توانید دسترسی راحت‌تری به خدمات خرید اعتباری داشته باشید و به مبلغ ۵ میلیون تومان اعتبار بخرید.

با ایزی پی امکان خرید به صورت اقساط تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وجود دارد که می‌توانید در ۱۸ ماه آن را بازپرداخت کنید. ارائه یک چک صیادی معتبر به نام متقاضی، ثبت نام و تکمیل اطلاعات احراز هویت در اپلیکیشن از مهم‌ترین شرایط دریافت وام ایزی پی به حساب می‌آیند.

پیشنهاد می کنیم جهت دریافت وام سیم کارت به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

از کی وام

 اگر به دنبال وام سریع و ساده هستید، بهترین وام آنلاین یعنی از کی وام را به شما معرفی می‌کنیم که شعار آن “با ازکی ساده و سریع وام بگیرید” است. این پلتفرم نیز مشابه با سایر موارد گرفته شده، با ارائه وام و اعتبار خرید به کاربران این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خریداری کنند. فروشگاه‌هایی از جمله:

  • خانومی
  • لوازم خانگی لایف
  • ازکی
  • مقداد آی تی
  • و…

 پلتفرم ازکی وام، سقف تسهیلات خود را حداکثر ۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته است که با انتخاب مبلغ وام، کاربران می‌توانند اقساط آن را نیز مشاهده کنند. مدت زمان بازپرداخت وام ازکی به ترتیب ۶، ۱۲ و ۱۸ ماه است که مدت زمان ۱۲ و ۱۸ ماه برای مبالغ بیشتر از ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ارائه چک ضمانت از مهم‌ترین شرایط دریافت وام با این پلتفرم است.

پیشنهاد می کنیم جهت دریافت وام آزاد به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

 جمع‌ بندی

 همراه با افزایش گرانی و روند رو به توسعه تورم، خرید برخی از کالاها برای افراد به صورت نقدی تقریباً غیرممکن شده است. وام یا تسهیلات بانکی از جمله راهکارهایی است که افراد می‌توانند مبلغ را به صورت یکجا دریافت کرده و به صورت اقساطی پرداخت نماید. در این میان مشکل ارائه ضامن معتبر یکی از مواردی است که کاربران را با نگرانی روبرو می‌کند. شما می‌توانید با مقایسه وام‌ های آنلاین و بررسی ویژگی پلتفرم‌های آن با توجه به نیاز خود، یکی را انتخاب و با ارائه مدارک درخواستی وام خود را در زمانی کوتاه و پروسه کمتر دریافت کنید.

teamseo

Published by
teamseo

Recent Posts

نمونه قرارداد خرید و فروش وام

در دنیای مالی و اقتصادی امروز، خرید و فروش وام به عنوان یکی از ابزارهای…

5 روز ago

هزینه‌ی سرمایه چیست؟ فرمول و جزئیات کامل آن

هزینه‌ی سرمایه  یکی از مفاهیم اساسی و کلیدی در مدیریت مالی است که تأثیرات گسترده‌ای…

2 هفته ago

وام چیست؟ انواع وام و نحوه دریافت هر کدام از آن ها

وام چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افراد در مواجهه با نیازهای مالی خود…

2 هفته ago

نحوه دریافت وام با سهام عدالت در سال 1403

در سال‌های اخیر، یکی از ابزارهای مالی که توانسته توجه بسیاری از مردم را به…

3 هفته ago

وام قرض الحسنه چیست؟ نحوه دریافت و شرایط ثبت نام

وام قرض‌ الحسنه یکی از ابزارهای مالی است که به منظور ارائه کمک‌های مالی به…

3 هفته ago

وام ودیعه مسکن + دریافت وام مسکن برای مجردها

 وام ودیعه مسکن برای مجرد‌ها با هدف حمایت از ازدواج جوانان ثبت گردید تا بتوانند…

1 ماه ago